pondelok 31. augusta 2015

Outfit na výlet // Trip outfit - Mirákulum


Zajtra (vlastne dnes) je posledný deň prázdnin a ja som bambulákom sľúbila plavbu loďou po Vltave.
Moment, to už je koniec prázdnin?!?!?... to mi pripomína, koľko "letných" príspevkov pre vás nosím v hlave a nestihla som ich dať sem, na "blogový papier"... ach jo, škoda X:o(
Tak to skúsim trochu napraviť... presne pred mesiacom sme boli v parku MIRAKULUM.
Bol piatok, počasie ideálne, príjemných cca 22°C a žiadny stres... to je tak, keď si vyrazíte so "starými známymi"!
Atrakcie už bambuláci zvládali sami, tí 8-ročný dohliadli na 4-ročných a my s kámoškou sme mohli "klábosiť".  Len na tank nemohli sami, tak som sa "obetovala"... to bolo niečo!!!
Pod zub sme si dali hot-dog, pizzu a zmrzku... len tá colová limča sa nedala piť, tak sme v nej topili aspoň tie dotieravé osy X:-)))
A oblečenie bolo v hesle - hlavne pohodlne...


° tričko NY - H&M (minuloročná kolekcia)
° šortky pod kolena - DENIM co (outlet Nová Trojka)
° džínsová bekovka - ZARA (stará)
° slip on tenisky - BAŤA







° tričko s kvetinkami - C&A (staré)
° tenké "boyfriend" džínsy - NEXT (zdedené)
° ružový klobúk - z chorvatského trhu
° "slameňáky" s krajkou - F&F (Tesco)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára