pondelok 20. júna 2016

Trendy šnurovanie // The trend: LACE UP


Zdravím milé dámy,

ja tomu počasiu už fakt nerozumiem, jeden deň praží slnko ostošesť (práve keď sa sa opekajú špekáčiky v škôlke) a hneď druhý deň tento outfit musím doplniť ešte o sveter aby mi ďalší deň netieklo z nosa (to máme pre zmenu dohovorenú oslavu piatych narodením našeho loptoša na dopravnom ihrisku... a áno aj pršalo). 
Mojím celotýždenným spoločníkom bola táto khaki parka... len podľa počasia (a aj príležitosti - tešte sa na ďalší post) som menila slnečné okuliare za večne voňavé gumáky MEL.
A prečo som tento príspevok nazvala "trendy šnurovanie", predsa kvôli prvému obrázku X;-)
Šnurovanie sa mi veľmi páči, akurát šnurovačka cez moje prsia nie je úplne sexy (aj keď by sa asi niekto mohol škriepiť). To by som ale nebola ja, keby som si nenašla inú, vhodnú alternatívu - šnurovanie na ramenách.








° khaki parka CLOCKHOUSE - C&A
° tričko so šnurovanín YESSICA - C&A
° skinny džínsy YESSICA - C&A
° "slameňáky", po novom espadrilky na klinovom podpätku - SALAMANDER
° "forever" voňavé gumáky MEL - via DIFFERENT.com
° kabelka DvF - via SHOPBOB.com
° retiazka - BIJOU BRIGITTE
° okuliare MANGO - FASHION ARÉNA OUTLET


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára