piatok 13. mája 2016

Deň kamarátiek // Friend's day - Daniela


Zdravím milé dámy,

bola som veľmi milo prekvapená vaším záujmom o posledný príspevok. Evidentne som mala od vzniku blogu kombinovať dámske outfity a ako čerešničku pridávať posty s detskou módou.
Čo myslíte vy? Budem rada za váš názor...

Dnes by som vám chcela predstaviť prvý so svojich stylingov pre skutočné ženy, o ktoré ma požiadali moje kamarátky. Bolo to akcie, kedy chceli vyzerať lepšie než zvyčajne... a zároveň motivovať tie z vás, ktoré sa ešte neprihlásili do súťaže o Vytriedenie šatníku certifikovanou stylistkou, ktorá končí už túto nedeľu 15.5.2016. Podrobnosti nájdete v príspevku Deň matiek.





 Takže k Daniele:
Ako doprovod sa účastnila akcie Podnikateľ roku spojenú so slávnostným obedom na Pražskom hrade. Na pozvánke nebol uvedený dress code, takže som doporučila Bussines štýl s výraznejšími doplňkami. Daniela nie je na zlaté doplňky, takže opasok a kabelka sú moje ale uznala, že so šatami zlatá viac vynikne (inak šaty vyzerajú úžasne aj s červenými doplňkami).

° puzdrové šaty s geometrickým vzorom - PIETRO FILIPI (novo zakúpené)
° smokingové sako - H&M (novo zakúpené)
° topánky s remienkom - LAZZARINI (vlastné)
° zlatý opasok - CAMAIEU
° zlatá, listová kabelka - kabelky BORSSINI
° okuliare - RELAX (vlastné)
° náramok, prsteň, náušnice - DYBERG/KERN (vlastné)

1 komentár:

  1. „Benjamin Briel Lee bol za každých okolností veľmi profesionálny a neustále ma informoval o všetkom, čo sa deje. Keby som mal nejaké otázky, bol vždy pripravený odpovedať. Bol to môj prvý nákup domov, o procese pôžičky som toho veľa nevedel, veľmi ľahko pochopil veci, o ktorých som mal otázky. Veľmi sa mi páčilo pracovať s ním. “
    Je to úverový referent pracujúci so skupinou investorov, ktorí sú ochotní financovať akýkoľvek projekt alebo vám požičiavajú akúkoľvek sumu s veľmi nízkym úrokom. Kontakt Benjamin Briel Lee E-Mail: Lfdsloans@outlook.com Whats-App Number: + 1-989 -394 - 3740.

    OdpovedaťOdstrániť