štvrtok 4. júna 2015

Design pre deti // Design for kids




Konečne sme sa s partnerom dohodli na novej podobe "herne" našeho chuligána...
Je to taký kompromis 4 osôb. Pipi si priala poschodovú postel (aj keď má svoju vlastnú izbu s postieľkou vedľa) a chuligán chce už spinkať tiež vo veľkej. Partner už nechce žiadne vstavané skrine a v noci sa už nechce nechať okopávať (naša manželská postel nie je žiadne letisko X:o)
A ja som si to mohla celé vymyslieť. Inšpiráciu som brala hlavne na Pintereste. Nakoniec u "nás" vyhrala táto kompozícia, ktorú sme objednali u space4kids.

Pri sťahovaní pred dvomi rokmi bola jedinou investíciou do tohto priestoru výmaľba a omaľovánková tapeta od MR PERSWALL, ktorú ste mohli zahliadnuť v niektorých postoch a ja som sa do nej zamilovala na prvý pohľad (dole ju máte v celej kráse). Ostatné vybavenie izby sme presťahovali zo starého bytíku...
Plastové krabice na hračky z IKEA krásne zapadli do časti starej obývačkovej steny.
Malú detskú postielku sme ozdobili veľkým zeleným listom - baldachýnom (tiež z IKEA) aby mal chuligán väčšie "intimčo" pri spaní, ale on k nám aj tak dodupká do postele každú noc... takže sa už veľmi tešíme až nám za dva mesiace zmontujú túto našu "nádej na celonočné spanie" X;-)
A keď to bude všetko hotovo, tak vám to tu rada ukážem! Chcete?


LÖVA Baldachýn IKEA Lze připevnit např. nad postelí, křeslem. Filtruje světlo, vytváří atmosféru bez zatemnění.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára